Razvoj in izdelava spletne strani
Kot osrednji del vaših marketinških prizadevanj bi morala biti vaša spletna stran zgrajena tako, da obiskovalca informira in pretvori v stranko, volivca ali vernika. Učinkovito spletno mesto nikoli ni “končno”, ker vedno obstaja možnost, da izboljšate ali dodate kaj novega o svoji industriji. Izbira ustreznega spletnega oblikovanja in pravega sistema za upravljanje vsebine je ključnega pomena za doseganje vaših tržnih ciljev.
Responsive
Vaša spletna stran mora biti prijazna do mobilnih naprav. Google daje prednost spletnim mestom, ki so prijazni do mobilnih naprav, ljudje vse pogosteje uporabljajo mobilne naprave, za doživljanje spletnega sveta.
Uporabnikom prijazna
Uvesti je treba premišljen načrt, tako da lahko obiskovalci enostavno doživijo vaše spletno mesto. Hitri čas nalaganja in čisti dizajn omogočajo najboljše rezultate za vaše tržne cilje.
Vplivna
Z uporabo WordPress-a, premium plug-in-ov in visoko kakovostne teme lahko vaše spletno mesto naredi močen vtis na spletu. Kot dodaten bonus pa boste lahko sami z lahkoto upravljali svojo spletno stran in vsebino.
Optimizacija iskalnika
Spletnih mest ni več mogoče ustvariti in pustiti sedeti. Google in drugi iskalniki iščejo novo in osredotočeno vsebino, ki bo kar se da najbolje izpolnila uporabniško poizvedbo. To je namen optimizacije iskalnika. Z uporabo najboljših praks in iznajdljivosti v industriji se lahko vaše spletno mesto visoko uvršča na ključne besede, ki so pomembne za vas.
Analitika
S široko paleto orodij, ki so na voljo, si lahko ogledate vse (kdo, kaj, kje, kdaj in kako) o obiskovalcih vašega spletnega mesta in na podlagi zbranih podatkov sprejemate strateške odločitve.
Najboljša praksa
Iskalniki imajo standarde za optimiziranje spletnih mest in vsebin, ki jih je treba upoštevati. To pomeni, da sta ustvarjalnost in inovativnost zelo cenjena in sta ključni vrednoti, ki vas bodo ločila od vaše konkurence.
Strategija
Obstajajo skupne funkcije za vsako spletno stran, vendar je za uspeh treba izvajati večjo ciljno strategijo. To pomeni razvijanje in doseganje tržnih ciljev, prepoznavanje ključnih besed za rangiranje ipd.
Email marketing
E-poštno trženje je še vedno eden od najpreprostejših in najbolj produktivnih načinov za doseganje ljudi, ki se ukvarjajo z vašo blagovno znamko. Omogoča vam, da učinkovito dosežete ljudi in zbirate dragocene podatke o tem, kako delujejo z vašo vsebino. Ljudje bodo zaupali blagovnim znamkam, ki se pametno povezujejo z njimi.
Seznam ljudi
Ljudje bodo svoje e-pošte dali znamkam, za katere menijo, da jim bodo dali dragoceno vsebino ali spodbudo, ki jo potrebujejo. Ciljane metode bodo pripomogle k rasti seznama, tako da boste lahko učinkovito dosegli tiste, ki jih zanima vaša blagovna znamka.
Čista oblika
Oblikovalci morajo še vedno upoštevati pravila “Inbox-a” za oblikovanje e-pošte. Čista in poenostavljena oblika v vseh napravah je ključnega pomena za dostavo na pravo mesto v mapi »Prejeto«.
Prilagajanje
Ko kupci oddajo svoje podatke, pričakujejo, da bodo uporabljeni za poenostavitev njihovega življenja. E-pošta je eden od načinov, kako lahko preprosto sodelujete s svojimi strankami na oseben način. To je lahko tako preprosto, kot je ujemanje njihovega imena z vašimi nastavitvami.
Facebook marketing
Socialna omrežja so nenehno premikajoč se svet platform in najnovejših trendov. Imeti učinkovito strategijo za sodelovanje na platformi za vaše potencialne stranke je ključnega pomena za vaš uspeh. Z našimi oglasi vam omogočimo, da v pravem trenutku dosežete prave ljudi.
Prvi vtis
Ljudje pogosto obiščejo blagovno znamko na profilu socialnih medijev, da bi potrdili legitimnost te blagovne znamke. Če vaša stran ne obstaja ali ima zastarelo vsebino, vas bodo slabo sprejeli. Ta prvi vtis je ključnega pomena za vzpostavitev učinkovite digitalne tržne pristnosti.
Vključevanje
V “pay-to-play”svetu morajo biti vsebine socialnih medijev zelo pomembne, če želite, da imajo vaše objave visoko vključevanje potencialnih “strank”. Kupci pričakujejo dobro vsebino in se bodo z njo povezali, ko bodo prepoznali vrednost le te.
Ciljani oglasi
Če nekdo obišče stran na vaši spletni strani, lahko z delom kode tega uporabnika usmerite v vir svojih družabnih medijev z oglasom, ki je ciljno usmerjen na vsebino, ki so jo obiskali. To je subtilen način, da vašo stranko opomni na njihov interes za vašo blagovno znamko.
Grafično oblikovanje
Identiteta blagovne znamke ni omejena na digitalno področje. Grafično oblikovanje bo premostilo vrzel med digitalnim in tiskanim, talentiran ustvarjalen um pa bo natančno vedel, kako ju povezati. Ustvarjanje smernic identitete, ki jim lahko preprosto sledite, je eden najpomembnejših vidikov vaše blagovne znamke.
Logotip
Logotip je obraz blagovne znamke, zato mora takoj vplivati in biti znak, da ljudje začnejo prepoznavati vašo avtoriteto in pristnost.
Blagovna znamka (branding)
Skladnost z ustvarjalnostjo je tisto, kar naredi katero koli znamko odlično in nepozabno. Vzpostavitev blagovne znamke je lahko dolgotrajen proces, vendar izkušeni strokovnjak lahko pomaga ohranjati uporabo vaše identitete.
Tiskovine
Tudi v digitalni dobi je lahko ob-cestni plakat ali letak še vedno učinkovito orodje za širjenje besede o vaši znamki ali vzroku. S toliko aplikacijami, ki so na voljo, potrebujete izkušenega oblikovalca, da bo vaša blagovna znamka sijala kot more.
- Pongrac 3A, 3302 Griže, Žalec - Slovenija
- info@bovianplus.si
- +386 40 636 505
- pon-pet: 8:00 – 17:00
- sob: po dogovoru
- ned: zaprto